FAQ

Wat gebeurt er als ik een les ingepland heb?

Na dat jij de les hebt ingepland moet je nog even wachten op bevestiging. Wanneer er een beschikbare lesgever is gevonden en de condities goed zijn bevonden kunnen wij de les goedkeuren en krijgt je daar bericht van. Dit is doorgaans 2 of 3 dagen voor de les. De dag voor de aanvang van je cursus krijg je een sms en email voor 18:00. Hierin staat of het weer goed is om je les te laten doorgaan of niet.


Binnen de hoeveel tijd moet ik mijn lesdagen inplannen?

Dit geldt vooral voor de kitecursus. Wij raden je aan om je cursus Kitesurfen binnen de 2 maanden afgerond te hebben. Veel cursisten kiezen ervoor om de lessen zo snel mogelijk achter elkaar in te plannen. Alles hangt natuurlijk af van de windvoorspelling en jouw beschikbaarheid. Je cursus blijft 1 jaar geldig.


Waarom kan ik mijn les niet altijd online inplannen ?

Vanaf midden maart stellen we het online boekingssysteem open om lessen in te plannen. De lessen zelf starten op vanaf 1 april.

Je hebt tot 2 dagen voor de aanvang van je les alle vrijheid om te plannen. Binnen de 2 dagen voor aanvang van je les staat je datum vast. Wil je last minute een les inplannen dan kan dit soms ook, maar neem hiervoor telefonisch contact op met de sportverantwoordelijke.

GSM: +32 489 11 00 81


Wat gebeurt er wanneer mijn les wordt geannuleerd of wanneer ik zelf annuleer?

Wanneer wij jouw les annuleren omwille van ongunstige condities of geen beschikbare lesgever, kan je de les gewoon opnieuw inplannen op een ander moment.

Wanneer je een les inplant kan je deze annuleren tot 24u voor de start van jouw geplande les. Dan krijg je de les terug op jouw online account en kan je deze opnieuw inplannen op een moment naar keuze. Op de dag van jouw les kan je niet meer gratis annuleren en staat deze vast ingepland.


Hoe kan ik een les inplannen?

Aan de rechterzijde van de boekingspagina staat alle nodige uitleg ivm het boekingsysteem.

Scroll daar naar beneden voor de volledige uitleg. Heb je nadien nog vragen, aarzel dan niet om ons te mailen of bellen.

BOEK EEN les


Moeten we altijd sport boeken als we een event organiseren bij jullie?

In principe is het geen verplichting om een sportactiviteit te boeken als je een event of privé feest bij ons wilt organiseren. We raden echter wel aan om het te doen, omdat het de perfecte gelegenheid is om iets samen te doen met familie, vrienden of collega's op een ongedwongen, speelse manier. Het draagt sowieso bij tot jullie onderlinge band!


Kunnen we met een groep enkel catering boeken?

Catering kan enkel in combinatie met een activiteit en/of de huur van onze accommodatie (meeting room of tent). Groepen van minstens 10 personen kunnen een event organiseren bij ons. Voor een BBQ moet je met minstens 25 personen zijn.


Kunnen we gewoon iets komen drinken voor een verjaardag?

Je kan zeker gewoon iets komen drinken! We doen echter geen reservaties, tenzij voor grotere groepen die ook een activiteit en/of een ruimte (zaaltje of tent) bij ons boeken.


Moet ik een zwemvest dragen tijdens het suppen?

Ja, wanneer je geen leash hebt die bevestigd is aan de SUP, is het verplicht om tijdens het suppen een reddingsvest te dragen.


Moet ik op voorhand reserveren om een SUP te huren?

Wanneer je een SUP wenst te huren is het niet nodig om deze te reserveren. Kom je met een groep suppen dan kan je best op voorhand even bellen of er voldoende SUP's beschikbaar zijn.


Hoe kan ik me aanmelden voor een ligplaats?

Gelieve een mail te sturen naar: geert@surfingelephant.be

Er is een beperkt aantal ligplaatsen. Iemand die reeds een plaats heeft krijgt voorang om die plaats te behouden.


Moet ik een surfboard op voorhand reserveren?

Als je alleen of met een paar vrienden een board en wetsuit wil huren, hoef je dit niet te reserveren. Wanneer je met een grotere groep materiaal wilt huren kan je best even bellen of mailen op voorhand.


Is er een waarborg nodig bij verhuur?

Als je materiaal wenst te huren moet je jouw identiteitskaart afgeven als waarborg. Je krijgt deze terug bij het inleveren van je materiaal aan de sportbalie.

Vergeet deze niet!


Kan ik materiaal huren als de bar gesloten is?

Neen, helaas kan je geen sportmateriaal huren wanneer de bar gesloten is.


Welke periode kan ik materiaal huren?

Wanneer de bar open is kan je materiaal huren. Let wel! De uren dat er materiaal wordt verhuurd zijn beperkter dan de openingsuren van de bar.

Check de openigsuren voor verhuur op deze pagina.



Onze vaste partners


© 2024 Surfing Elephant vzw — Zeedijk-Wenduine 81, 8420 Wenduine — BE 0845.405.973 — privacy policycookie policysitemap Quoted: Websites met méér

Cookies aanvaarden


Om je surfervaring te verbeteren maken we gebruik van cookies. De functionele cookies zijn nodig voor het correct werken van de site. De analytische cookies worden gebruikt voor statistische doeleinden en worden enkel geplaatst nadat je een keuze hebt gemaakt. Meer weten?

Ik ga akkoord
Verdergaan zonder analytische cookies